HeLLwin pentuset alkaa olla jo aivan suuria!
Ensi sunnuntaina tuleekin täyteen jo 5kk

Sanna lähetti Aslanin (Tuhannen Tähden Tipaton Tammikuu) terveiset ja uusia kuvia tuosta isosta komiasta poijjasta





Ja Aslanin ihan itte kirjottamat terveiset:)

Terviisii Aslanilta  

Aslan-ukkeli jo melkein 5kk lähettää terveisiä kaikille tasapuolisesti! : Kesä ja sääsket on mennyttäL Kesä meni kaivellessa erilaisia kuoppia takapiha täyteen. Söin myös kaikki kukat, koska ne oli niin kauniin värisiä. Välillä oli tooosi kuumaa, mutta mää sain oman ammeen, jossa oli kiva pärskytellä ja istuskella. Välistä blondi keräs meidät kaikki autoon ja sitte huristeltiin tosi! isoon ammeeseen. Äiti ja isomummu uivat ihan koko ajan. Erehdyin minäki syöksymään perään, mutta kun katos pito tassujen alta katoin viisaammaksi uida rantaan. Tosi siistiä oli ku isomummo ja äiti haki dummya niin poika se ootin mahavesissä ja sieppasin lelun niiltä, ja eiku pakoon. Isomummo ny ei välittäny lähtä perään mutta ette usko kui mun äiti on nopia! Aina se otti multa sen pois. Kummaa kasvatusta..Mutta muuten mulla on ehkä maailman paras äiti. Se jaksaa aina ja aina vaan painia mun kans! Ja ku äidistä loppuu virta niinjos oikein jaksan jallittaa niin painii isomummuki mun kans. Se opettaa, että painiessa pitää öristä ja möristä. Kyllä mää jo vähä osaanki!

Ja kävi mua mun iskäki kattoon. Se on muuten tosi iso, en oo varma onko se koira vai karhu. Iskä oli tosi fiksu, ei se välittäny vaikka vähä roikuin korvisa ja maistelin sen turkkia. Mutta huippua oli ku iskän ja Roopen mukana oli Roosa! Vaikka Roosa onki Norjasta niin tosi hyvin tultiin juttuun; ei ollu kielimuuriesteitä. Roosa on mua 2vkoa vanhempi ja aika tulinen neiti; painiessa meni vuorokausi ja nukuin sitte koko päivän ku Jurvan poppoo lähti.

Ja kyllä muitaki sukulaisin täsä lähistöllä pörrää. Useasti ollaan käyty jo Valo-papan tykönä. Pappa on tósi kiltti! Se ei yhtään välitä ku roikun ja riekun, sievästi leikkii mun kans ja antaa mun voittaa. Reilu mies. Mutta arvatkaa vaan ku äiti ja pappa juoksee kilpaa; mää en pysy peräsä vaikka miten yritän! Ja ne juoksee paljon..

Olen mää muka jotain ilkeyksiäki tehny. Mitä muka? Yritin soittaa kasvattajalle niin jo huudettii että söit sitte puhelimen! Haloo! Hampaat vaihtuu ja kutina on suussa kamala; puran sen blondin crockseihin, äitin ja isomummon hihnoihin ja tyynyihin ja peittoihin. Mutta oon mää kuulemma kiltimpi ku äiti pentuna. Ei mua kiinnosta johdot, matot tai lattialistat. Hyvä minä!

Joka päivä käydään metsässä juoksemassa mikä on kivaa! Mukava on pyörätiematka metsään, koska a) ihania ihmisiä tulee vastaan ja b) saa roikkua muiden hihnoissa ja c) voi vetää hihnassa. Kaks jälkimmäistä on asioita, joista kielletään. Kyllä mää muistan, vähän aikaa..

Mutta mikäs se on täällä olla ja elellä kun on äiti, pappa ja isomummu kasvattamassa.:)


Loppuun jokunen kuva myös äitihahmosta, HeLLwistä